Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения на Alfa 147 1.9JTD 16V - идеи?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Тази ясно, но аз ще премахвам изцяло ЕГР-а та ще се ползва тази по голямата и една подобна на тази ако не е същата де само че ще седи на изпусквателния колектор.

    Някаква идея за маслото?

    Comment


    • #62
      Пластината е правоъгълна.
      Какво за маслото? 0w40/5w40 и ако е тотал случайно на 7-8к вън от мотора.
      За кутията маслото е Gl4.
      P.s. за топлообменника ще ти трябва 90гр. Коляно.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
        Пластината е правоъгълна.
        Какво за маслото? 0w40/5w40 и ако е тотал случайно на 7-8к вън от мотора.
        За кутията маслото е Gl4.
        P.s. за топлообменника ще ти трябва 90гр. Коляно.
        Наляли са 10W40 Selenia 20k дет даже на тубичката пише че е за бензинови мотори.

        Comment


        • #64
          Е, чесноооо....... Не ве не мога да повярвам какви тапанари има.
          Аз съм с Agip i-Sint 5w40 2ра смяна и съм много доволен
          Mercedes S320 W220
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

          Comment


          • #65
            5w/40 пролет/лято
            0в40 есен-зима
            Така си я карах моята.

            Тапата за егр-а трябва да е с такава форма -

            Разкачи буксата на ЕГР-а, ако на таблото не ти светне лампата, може да го махаш и да караш. Ще ти записва грешка за ЕГР в ЕКУ-то, но по никакъв начин няма да пречи на работата на мотора. Ако ти се разпищи - трябва софтуерно да се изключи.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #66
              Бая разглобяване падна, ама до колектора не можах да стигна че не успях да си купя гарнитури вчера.
              Запалих я, изфорсирах я малко не записа грешка с изкл. та направих планките сега остава да сглобя всичко обратно.

              За картерните газове само да извадя маркуча който слиза до маркуча след дебитометъра, и да запуша големия гофриран маркуч който е след дебитометъра а другия да го оставя така че бая гадории има по него като го гледам.

              ПС: снимки
              Last edited by agstyles; d.m.y г., 15:59.

              Comment


              • #67
                Ако искаш турбалана да те слуша, не отвеждай картерните газове в атмосферата.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Ако искаш турбалана да те слуша, не отвеждай картерните газове в атмосферата.
                  Ясно ама много е омазано всичко с масла, кел файда да разкарам EGR да не влизат мизерии, като от тук влизат други.

                  ПС: снимки

                  От това кръглото де влиза маркуча в него и излиза другия който отива преди турбото има бая мазнотии.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Ако искаш турбалана да те слуша, не отвеждай картерните газове в атмосферата.
                    каква е идеята ?
                    147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Ако искаш турбалана да те слуша, не отвеждай картерните газове в атмосферата.
                      Що иначе няма да ме слуша ли ???


                      Към "agstyles" - шунтирай картерните без притеснения !
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                        Що иначе няма да ме слуша ли ???


                        Към "agstyles" - шунтирай картерните без притеснения !
                        Засега ги вързах както са си стоково, че не успях да си купя маркучи... Сливен е направо страхотен каквото ти трябва винаги го няма .

                        Обаче след затапването на EGR-а нещо май не е както трябва сутринта като запалих си се форсираше като преди ама като излязах да карам нещо турбината не се чува толкова силно.
                        И сякаш не набира както преди ами по-бавно.
                        Не е като на авариент режим ама все пак..
                        Днес разкарах и гадния леген сложен за задно гърне и си е вече с права тръба, а първия катализатор се оказа че вътре е метален и ще трябва да се сваля за да се изчисти...
                        То като ще го свалям май ще си поръчам готова тръба заместител.

                        Comment

                        Working...
                        X